fbpx

Roland Georgiev: Manažér prvej modernej prevádzky na Stanici Košice

Dnes vám predstavujeme nášho ďalšieho kolegu a člena tímu Stanica Košice Rolanda Georgieva, ktorý stojí na čele dynamickej a veľmi obľúbenej prevádzky Bistro už niekoľko rokov. Ak cestujúci hľadajú miesto pre rýchle, kvalitné a chutné jedlo pri príchode alebo odchode z vlakovej stanice zamieri práve do staničného Bistra, kde nájdu široký sortiment šalátov, teplých jedál, rôznych druhov pečív (aj bezlepkových) a to všetko bez dlhej doby čakania na obsluhu.
Aj vďaka nápadom a šikovnosti manažéra tejto prevádzky na zákazníkov v Bistre čaká jedna z najchutnejších pízz v Košiciach, výborná káva so sebou, bagety, sendviče a samozrejme aj lahodné a zákazníkmi veľmi obľúbené zákusky. Predstavujeme vám Rolanda Georgieva, manažéra prvej modernej prevádzky na Stanici Košice.
Ako si spomínate na začiatky Bistra na stanici? Ľudia si prijali tento druh obchodu rýchlo alebo potrebovali čas aby si na Bistro a jeho sortiment produktov navykli?
Na začiatok Bistra si spomínam veľmi dobre, keďže táto prevádzka vznikla ako prvá moderná prevádzka na stanici a bola hneď od svojho otvorenia prevádzkou, ktorá je otvorená prakticky non-stop ( okrem času medzi 01.30. – 03.30,  kedy je celá stanica zatvorená kvôli upratovaniu). V tomto období bolo naozaj náročné prevádzkovať túto prevádzku, pretože som strávil mnoho hodín nastavovaním logistiky, skladu, tovaru a celkovej funkčnosti prevádzky.  Som veľmi rád, že Bistro si ihneď od začiatku našlo veľké množstvo zákazníkov a mnohí z nich si u nás denne kupujú kávu či obľúbenú pizzu ako oddych po ceste z práce domov. Dnes obsluhujeme denne tisíce zákazníkov a teda ako prevádzkar môžem povedať, že Bistro si ľudia zamilovali.
Aká bola Vaša profesijná kariéra pred nástupom na pozíciu prevádzkara v Bistre?
Od skončenia školy som prakticky pracoval celý život v obchode, po väčšinu času som bol súkromník a tam získané skúsenosti a prax som pretavil v tejto krásnej prevádzke.

Ako ste spomínali, denne prejde Vašou prevádzkou niekoľko tisíc ľudí, čo predstavuje množstvo vydaných káv a dopekania pečív či vyrábania bagiet. Aké je to pracovať v takej dynamickej prevádzke akou je Bistro?
Pracovať v tejto dynamickej prevádzke je o to náročnejšie, že sme otvorení skoro stále a pracujeme na denné a nočné zmeny.  Počas celého dňa sa stretávame s ľuďmi rôznych pováh a hlavne práca v skorých ranných a neskorých nočných hodinách je celkovo veľmi náročná.  Ako prevádzkar obdivujem svojich zamestnancov, zvládajú to s nadhľadom a pokojom, za čo im samozrejme ďakujem. Krásne na tejto práci je to,  že sme schopní obslúžiť denne veľké množstvo ľudí, ako aj vidieť spokojnosť našich zákazníkov. To všetko nám vlieva chuť do ďalšej práce. Teší ma, že v Bistre sa zákazníci stretnú s naozaj širokým sortimentom rôznych druhov až 28 druhov bagiet, sladkého či slaného pečiva, zákuskov a výbornej pizze, talianskej kávy ako aj nealko a alko nápojov.
V čom Vás táto práca posúva profesionálne dopredu?
Táto práca ma obohacuje a posúva dopredu hlavne v tom, že je dynamická. Pracujete stále v plnom nasadení, každý deň v tejto práci je úplne iný a odlišný od ostatných či už potrebami zákazníkov alebo novými technickými požiadavkami prevádzky. Napĺňa ma vidieť výsledky za mojou prácou a hlavne vidieť mnoho usmiatych a spokojných zákazníkov.
Ako hodnotíte z pozície prevádzkara to, že sa Bistro nachádza v najmodernejšej stanici na Slovensku? 
To, že sa Bistro nachádza na našej modernej košickej stanici je podľa mňa úplne fantastické. Stanica si od ukončenia prestavby vybudovala skvelé meno svojimi službami, ktoré ponúka. Keď som prvýkrát prišiel na stanicu, bol som nadšený nielen priestorom, ale najmä možnosťami, ktoré sa nám otvorili. Bistro bol náš prvý projekt, ktorý sa rokmi neustále vyvíja podľa gastronomických trendov. Dali sme si na ňom veľmi záležať a dnes môžeme ho môžeme hodnotiť ako veľmi vydarený projekt, ktorý od začiatku šiel tým správnym smerom.
Ako hodnotíte projekt Stanice Košice ako nákupného centra, ktoré vzniklo netradične v budove železničnej stanice? 
Projekt Stanica Košice ako nákupného centra nie je náhodný. Je to dobre plánovaný a pripravený projekt, ktorý naše vedenie pripravilo, za čo sme im všetci vďační. Dnes naša stanica zamestnáva desiatky zamestnancov, ktorí sú spokojní a chodia do práce s radosťou. Len v samotnom Bistre pracuje na rôznych pozíciách 27 zamestnancov. Stanica Košice je úžasný projekt, ktorý spojil inovatívne myslenie s fantastickým umiestnením na železničnej stanici. Som hrdý na to, že pracujem práve na tejto špeciálnej stanici.
Tím Stanice Košice na gastro výstave v Budapešti.
Prezraďte nám niečo o Vás. Ako trávite voľný čas mimo prevádzky?
Práca, ktorú vykonávam ma veľmi baví. Je to práca s ľuďmi, ktorá je síce náročná, ale keď máte okolo seba ten správny tím, a to ja našťastie mám, tak je to omnoho ľahšie a príjemnejšie. Musím sa však priznať, že táto práca ma aj dosť vyčerpáva. Rád si po práci vyjdem na rýchlu prechádzku chôdzou do nášho krásneho lesoparku na Furči kde bývam.  Priznávam, že som veľkým milovníkom športu. V zimnom období som ľadový medveď – otužujem na jazere.
 
 
 

Aké sú Vaše vízie do budúcnosti Bistra a Stanice Košice?
Prajem si aby sa Stanica Košice stále rozvíjala, aby k nám ľudia chodili radi nielen kvôli cestovaniu, ale aj za zábavou a aby bolo spokojných čo najviac zákazníkov.
Ďakujeme za rozhovor a prajeme Bistru ešte veľké množstvo spokojných zákazníkov.